Кадрлық қамтамасыз ету

29.12.2017 ж.
Барлық мемлекеттік органдардың мемлекеттік
қызметшілері арасында бос және уақытша бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға ішкі конкурс туралы хабарландыру
«Ақтөбе облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы» ММ, 030000, Ақтөбе қаласы, Әбілқайыр хан даңғылы 40, каб. №403 анықтама үшін телефоны:8(7132) 564568, факс: 8(7132) 564907, e-mail: ai.sarsengalieva@aktobe.gov.kz, барлық мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері арасында бос және уақытша бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға ішкі конкурс жариялайды:
Экономикалық саясат және талдау бөлімінің басшысы,(уақытша негізгі қызметкердің оқу демалысы кезеңіне 30.06.2018 жылға дейін), D-O-3 санаты (№5/1), 1 бірлік.
Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 109 932 теңгеден 148 242 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері:Бөлім жұмысының барлық қызметіне басшылық жасайды және жұмысын ұйымдастырады, бөлімге жүктелген міндеттер мен қызметтерді орындалуына жауап береді. Облыстың аумақты дамыту бағдарламасы жобасы, облыстың әлеуметтік-экономикалық даму болжамының жобасын әзірлеуге қатысады. Облыс әкімінің есебіне арналған материалдар дайындайды (тезистер, стендттық материалдар, слайдттар, брошюралар және т.б.), облыстың әлеуметтік-экономикалық дамудың талдауын уақытылы жүргізілуін, экономикалық көрсеткіштердің орындалуы туралы ақпаратты дайындау жұмыстарын ұйымдастырып бақылау жасайды. Басшының, басшы орынбасарының тапсырмасы бойынша жұмысты, жоспарды, бағдарлама, анықтама аналитикалық материалдар, есептер мен ұсыныстарды даярлау бойынша жұмысты ұйымдастырады және басқарма басшысына бекітуге енгізеді. Мемлекет Басшысының жолдауын жүзеге асыру бойынша жалпыұлттық жоспардың іс-шараларын жүзеге асыру бойынша жинақ жасайды және жалпы үйлестіру жүргізеді.ҚР Елбасының және Үкіметінің тапсырмаларын орындау бойынша бағдарламалар, іс-шаралар жоспарын әзірлеуге қатысады. Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық саясатының бiрiншi кезектегi шараларының жол картасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарына бақылау жүргізеді және министрлікке есептер береді. Дағдарысқа қарсы іс – шаралары жоспарына мониторинг жүргізеді. Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың 2020 жылға дейінгі болжамды схемасына мониторинг жүргізеді және іске асырады. Экономика негіздері саласын білу есебінен, талдаулар арқылы облыстың дамуына экономикалық әсерлерін анықтау. Бөлім құзіреті шегінде жұмыс барысында талап етілетін Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін және өзгеде заңнамаларын білу. Ұлттық банкінің Ақтөбе филиалымен өз құзыретінде жұмыс жүргізеді. Басқарма сайтына тиісті ақпаратты ұсынады. Басқармаға заңды және жеке тұлғалардан түскен шағымдар мен арыздарына уақытылы жауаптар дайындайды. Мемлекеттік тілді білуі және Word, Excel, E-mail, Internet бағдарламалары бойынша компьютерде істеу білуі керек. Өзінің қызметтерін СМЖ (сапа менеджменті жүйесі) қажеттіліктеріне сәйкес жүзеге асыру қажет. Бөлім қызметкерлерімен еңбек және атқарушылық тәртіпті сақтауды қамтамасыз ету қажет.
1. Стратегиялық жоспарлау, мониторинг жүргізу және мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалау бөлімінің басшысы D-О-3 санаты (№6/1), 1 бірлік.
Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 109 932 теңгеден 148 242 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері:Бөлім жұмысының барлық қызметіне басшылық жасайды және жұмысын ұйымдастырады, бөлімге жүктелген міндеттер мен қызметтерді орындалуына жауап береді. Стратегиялық мақсаттар мен басымдықтар бойынша ұсыныстар әзірлейді, келісу, түзетулер енгізеді, облыстың әлеуметтік-экономикалық даму Болжамының жобасын, стратегиялық жоспарларын әзірлейді және оны қалыптастырады, сондай-ақ мемлекеттік органдар бөлінісінде мемлекеттік және үкіметтік бағдарламалардың іске асыру бойынша мониторинг жүргізеді, аумақтық дамыту Бағдарламасын әзірлейді, оның іске асырылуының облыс, аудандар және Ақтөбе қаласы негізінде бақылайды және мониторинг жүргізеді. Облыстық басқармаларға облыстың бес жылдық кезеңге арналған аумақтық даму бағдарламасын, әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеуге әдістемелік көмек көрсетеді. Бөлім, жоғары тұрған мемлекеттік органдардың стратегиялық құжаттарына келісу және өзгерістер мен толықтырулар енгізуге, әзірлеуге тікелей қатысады. Сондай-ақ, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалау жүйесінің жұмыс істеуін қамтамасыз етеді. Облыс әкімінің есебіне материалдар дайындайды, басшылардың баяндамасын әзірлеуге қатысады. Ай сайын облыстың әлеуметтік-экономикалық даму қорытындысын дайындауға қатысады. Экономика негіздері саласын білу есебінен, талдаулар арқылы облыстың дамуына экономикалық әсерлерін анықтау. Бөлім құзіреті шегінде жұмыс барысында талап етілетін Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін және өзгеде заңнамаларын білу. Басқармаға заңды және жеке тұлғалардан түскен жолданымы мен арыздарына уақытылы жауаптар дайындайды, бақылайды. Мемлекеттік тілді білуі және Word, Excel, E-mail, Internet бағдарламалары бойынша компьютерде істеу білуі керек. Өзінің қызметтерін СМЖ(сапа менеджменті жүйесі) қажеттіліктеріне сәйкес жүзеге асыру қажет. Еңбек және атқарушылық тәртіпті сақтауды қамтамасыз ету қажет.
2. Әлеуметтік саланы қаржыландыруды жоспарлау бөлімінің басшысы, D-О-3 санаты (№9/1), 1 бірлік.
Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 109 932 теңгеден 148 242 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері:Бөлім жұмысының барлық қызметіне басшылық жасайды және жұмысын ұйымдастырады, бөлімге жүктелген міндеттер мен қызметтердің орындалуына жауап береді. Облыстық бюджеттi бекіту, түзету және нақтылау кезінде білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау, мәдениет және спорт салалары бойынша облыстық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiмен ұсынылған бюджеттік өтінімдерді және бюджеттік бағдарламаларды қарау, тұжырымдама әзірлеу бойынша жұмыстарды ұйымдастырады. Үкіметтік бағдарламаларды іске асыруды қаржыландыру бойынша жұмыстарды ұйымдастырады. Министрліктер, ведомстволар және облыс әкімі аппаратымен берілген тапсырламаларды уақытылы орындауды ұйымдастыру. Бюджет шығыстарының тиімділігі бойынша талдау жұмыстарын жүргізеді және аналитикалық материалдарды, анықтамаларды әзірлеуді ұйымдастырады. Басқармаға заңды және жеке тұлғалардан түскен шағымдар мен арыздарына уақытылы жауаптар дайындайды. Бөлім құзіреті шегінде жұмыс барысында талап етілетін Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін және өзге де заңнамаларын білу. Өзінің қызметтерін СМЖ (сапа менеджменті жүйесі) қажеттіліктеріне сәйкес жүзеге асыру қажет. Еңбек және атқарушылық тәртіпті сақтауды қамтамасыз ету қажет. Мемлекеттік тілді білуі және Word, Excel, E-mail, Internet бағдарламалары бойынша компьютерде істеу білуі керек.
3. Инвестициялық жоспарлау бөлімінің басшысы D-О-3 санаты (№10/1), 1 бірлік.
Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 109 932 теңгеден 148 242 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері:Бөлім жұмысының барлық қызметіне басшылық жасайды және жұмысын ұйымдастырады, бөлімге жүктелген міндеттер мен қызметтерді орындалуына жауап береді. Бюджет бойынша талдау жұмысының түрлері мен әдістерін білу. Облыс бюджетінің жобасын құруға қатысу. Экономика негіздері саласын білу есебінен, талдаулар арқылы облыстың дамуына экономикалық әсерлерін анықтау. Бөлім құзіреті шегінде жұмыс барысында талап етілетін Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін және өзгеде заңнамаларын білу. Өндіру келісім-шарттарының жобасына, біріккен барлау және өндіру келісім-шарттарыны жобаларына, сондай-ақ өндіру бөлігіндегі бұрын жасалған келісім-шарттарына толықтырулар мен өзгертулердің жобаларына экономикалық сараптама жүргізу. Басқармаға заңды және жеке тұлғалардан түскен жолданымы мен арыздарына уақытылы жауаптар дайындайды. Өзінің қызметтерін СМЖ (сапа менеджменті жүйесі) қажеттіліктеріне сәйкес жүзеге асыру қажет. Еңбек және атқарушылық тәртіпті сақтауды қамтамасыз ету қажет. Мемлекеттік тілді білуі және Word, Excel, E-mail, Internet бағдарламалары бойынша компьютерде істеу білуі керек.
4. Мемлекеттік кірістерді жоспарлау және жергілікті өзін-өзі басқаруды дамыту бөлімінің басшысы (уақытша негізгі қызметкердің оқу демалысы кезеңіне 15.07.2021 жылға дейін) D-О-3 санаты (№11/1), 1 бірлік.
Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 109 932 теңгеден 148 242 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері:Бөлім жұмысының барлық қызметіне басшылық жасайды және жұмысын ұйымдастырады, бөлімге жүктелген міндеттермен қызметтерді орындалуына жауап береді, бөлімнің фискалдық саясат және әлеуметтік-экономикалық дамуының орта мерзімді жоспарының негізінде жергілікті бюджетке жыл бойына түсетін кірістерді бекітеді және тузетеді, жергілікті бюджеттің кірістер түсіміне ай сайын талдау жасайды, «Өңірлерді дамытудың 2020 жылға дейінгі» бағдарламасының «Жергілікті өзін-өзі басқаруды қаржылық қолдау» бағыты бойынша жобаларға сараптама жасап, қорытынды ұсынады, облыстың әлеуметтік-экономикалық дамуының орта мерзімдік жоспарын (еңбекақы қоры) және орта мерзімді фискалдық саясат (кірістер саясаты) әзірлеуге қатысады, салық салу базасын кеңейту мәселелері бойынша кеңестерді ұйымдастырады және өткізеді, жергілікті өзін-өзі басқарудың экономикалық және қаржылық дербестігін кеңейту бойынша жұмыстарды ұйымдастырады, талдау және материаларды ұсыну бойынша жұмысты ұйымдастырады, салықты болжамдау мәселесі бойынша ҰЭМ. Экономика негіздері саласын білу есебінен, талдаулар арқылы облыстың дамуына фискалдық және экономикалық әсерлерін анықтау. Бөлім құзіреті шегінде жұмыс барысында талап етілетін Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін және өзгеде заңнамаларын білу. Басқармаға заңды және жеке тұлғалардан түскен шағымдар мен арыздарына уақытылы жауаптар дайындайды. Өзінің қызметтерін СМЖ (сапа менеджменті жүйесі) қажеттіліктеріне сәйкес жүзеге асыру қажет. Еңбек және атқарушылық тәртіпті сақтауды қамтамасыз ету қажет. Мемлекеттік тілді білуі және Word, Excel, E-mail, Internet бағдарламалары бойынша компьютерде істеу білуі керек.
Ішкі конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:
Жоғары білім – әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржылық, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика).
Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.
Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, B-5, C-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-3, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, B-5, C-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-3, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
3) А-5, B-5, C-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-3, E-G-1 санаттарынан төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі екі жылдан кем емес;
4) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде орталық немесе облыстық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдарының немесе Қарулы Күштер әскери басқару органының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі жылдан кем емес;
5) жоғары оқу орнынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы.
Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
1) «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;
2) тиісті персоналды басқару қызметімен құжаттарды тапсыру күніне дейін күнтізбелік 30 күн ішінде расталған қызметтік тізім.
Құжаттардың толық емес пакетін немесе дәйексіз мәліметтерді ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.
Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткізетін мемлекеттік органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайы электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.
Құжаттар электронды түрде мемлекеттік органның электрондық почтасы не «Е-gov» электрондық үкімет порталы немесе «е-қызмет» интегралды ақпараттық жүйесі арқылы берілген жағдайда олардың түпнұсқасы әңгімелесу басталғанға дейін екі сағаттан кешіктірмей беріледі.
Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Құжаттар конкурс өткiзу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан күннен кейін келесі жұмыс күнінен бастап 3 жұмыс күннің ішінде тапсырылуы тиіс.
Конкурсқа қатысатын және әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны әңгімелесуге кандидаттарды жіберу туралы оларды хабардар еткен күннен бастап үш жұмыс күн «Ақтөбе облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы» ММ-сінде өтеді.
Бұл ретте, әңгімелесуге жіберілген кандидаттар конкурстық комиссия шешім қабылдаған күннен бастап бір жұмыс күн ішінде және әңгімелесу өткізуге дейін бір жұмыс күннен кешіктірмей әңгімелесу өткізу күні туралы хабарланады.
Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады.
Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.
Байқаушылар әңгімелесу процесінде кандидаттарға сұрақтар қоймайды. Байқаушыларға конкурс комиссиясының жұмысына кедергі келтіретін іс-әрекеттер жасауға, кандидаттардың жеке басы деректеріне қатысты мәліметтерді жариялауға, кандидаттар қатысатын конкурс рәсімдерінде олардың техникалық жазба құралдарын қолдануға жол берілмейді.
Байқаушы ретінде конкурс комиссиясының отырысына қатысу үшін тұлға әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) тіркеледі. Тіркелу үшін тұлғалар персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін немесе электрондық көшірмесін, Қағидалардың 26-тармағында көрсетілген ұйымдарға тиесілілігін растайтын құжаттардың көшірмелерін немесе электрондық көшірмелерін ұсынады.
Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар ҚР Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Ақтөбе облысы бойынша департаментіне Әбілқайыр хан даңғылы 40 (анықтама телефоны: 54-56-57) мекен-жайы бойынша, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.
Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күннен кешіктірмей уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне конкурс комиссиясының шешіміне шағым беру, уәкiлеттi органның немесе оның аумақтық бөлiмшесiнiң келіп түскен шағым бойынша тиісті шешім қабылдауына дейін конкурс комиссиясының шешімінің қолданылуын тоқтата тұруға негіз болып табылады.
"Б" корпусының мемлекеттікәкімшілік лауазымынаорналасуға конкурс өткізуқағидаларының 2-қосымшасы
Нысан
__________________________(мемлекеттік орган)
Өтініш
Мені______________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
_______________________ бос мемлекеттікәкімшіліклауазымынаорналасуконкурсына
қатысуғажіберуіңіздісұраймын.
"Б" корпусыныңмемлекеттікәкімшіліклауазымынаорналасуға конкурс өткізу
қағидаларыныңнегізгіталаптарыментаныстым, оларменкелісемінжәнеорындауға
міндеттемеаламын.
Ұсынылыпотырғанқұжаттарымныңдәйектілігінежауапберемін.
Қосаберілгенқұжаттар:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Мекенжайыжәнебайланыс телефоны_______________________________________________
________________________________________________________________________________
________ ____________________________________
(қолы) (Тегі, аты, әкесініңаты (болғанжағдайда))
"___"_______________ 20 __ ж.
07.12.2017 ж.
Бос және уақытша бос мемлекеттік әкімшілік
лауазымдарға орналасуға жалпы конкурс туралы хабарландыру
«Ақтөбе облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы» ММ, 030000, Ақтөбе қаласы, Әбілқайыр хан даңғылы 40, анықтама үшін телефоны: 8 (7132) 564568, факс: 8 (7132) 564907, e-mail: ai.sarsengalieva@aktobe.gov.kz, «Б» корпусының бос және уақытша бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жалпы конкурс жариялайды:
1. Экономикалық саясат және талдау бөлімінің бас маманы (уақытша, бала күтімі демалысындағы негізгі қызметкердің орны, 12.07.2019 ж. дейін), D-О-4 санаты (№5/4), 1 бірлік.
Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 83 282 теңгеден 112 430 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Облыстың әлеуметтік – экономикалық даму қорытындысын ай сайын әзірлейді және сәйкес органдарға ақпараттарды жібереді. Мемлекет Басшысының жолдауын жүзеге асыру бойынша жалпыұлттық жоспардың іс- шараларын жүзеге асыру бойынша жинақ жасайды және жалпы үйлестіру жүргізеді. Облыс әкімінің есебіне материалдар дайындайды, басшылардың баяндамасын әзірлеуге қатысады. Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық саясатының бiрiншi кезектегi шараларының жол картасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарына бақылау жүргізеді және министрлікке есептер береді. Дағдарысқа қарсы іс – шаралары жоспарына мониторинг жүргізеді. Облыс әкімдігі отырысына материалдар дайындайды (қаулы жобасы, анықтамалар және т.б.). Жоғары қызметтегі тұлғалардың келу кезінде, есептерде, облыс әкімінің оның орынбасарларының баяндамалары және басшылардың сұранысы бойынша көрнекілік материалдар әзірлейді (презентациялар, слайдтар,диаграмма, брошюра, стендттер және т.б.). Мемлекет Басшысының жолдауын жүзеге асыру бойынша жалпыұлттық жоспардың іс- шараларын жүзеге асыру бойынша жинақ жасайды және жалпы үйлестіру жүргізеді.Басқармаға заңды және жеке тұлғалардан түскен шағымдар мен арыздарына уақытылы жауаптар дайындайды. Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың 2020 жылға дейінгі болжамды схемасына мониторинг жүргізеді және іске асырады, экономика салаларының өсуінің қосымша резервтерін анықтау жөніндегі іс-шаралар жоспарына бақылау жүргізеді және орындалуы туралы есеп әзірлейді. Экономика негіздері саласын білу есебінен, талдаулар арқылы облыстың дамуына экономикалық әсерлерін анықтау. Бөлім құзіреті шегінде жұмыс барысында талап етілетін Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін және өзгеде заңнамаларын білу. Ұлттық банкінің Ақтөбе филиалымен өз құзыретінде жұмыс жүргізеді.Бөлім басшысының тапсырмасы бойынша жұмысты, жоспарды, бағдарлама, анықтама аналитикалық материалдар, есептер мен ұсыныстарды дайындайды. Мемлекеттік тілді білуі және Word, Excel, E-mail, Internet бағдарламалары бойынша компьютерде істеу білуі керек. Өзінің қызметтерін СМЖ (сапа менеджменті жүйесі) қажеттіліктеріне сәйкес жүзеге асыру қажет. Еңбек және атқарушылық тәртіпті сақтауды қамтамасыз ету қажет.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:
Жоғары білім – әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржылық, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика).
Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
Жұмыс тәжірибиесі талап етілмейді.
2. Бюджеттік жоспарлау және бюджетаралық қатынастар бөлімінің бас маманы, D-O-4 санаты (№7/2), 1 бірлік.
Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты- 83 282 теңгеден 112 430 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Облыстың әлеуметтік-экономикалық дамуы және бюджет параметрлерінің негізгі бағыттарын әзірлеуге қатысады. Облыстық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бойынша шығыстар лимиттерінің болжамдық көлемін анықтайды. Алдағы үшжылдық кезеңге облыстық мәслихаттың облыстық бюджет туралы шешімінің жобасын және оған өзгерістер мен толықтырулар енгізу бойынша шешім жобаларын әзірлейді, облыс әкімдігінің облыстық мәслихат шешімін жүзеге асыру туралы қаулы жобаларын әзірлейді. Облыстық маңызы бар қала және аудандар бюджеттеріне талдау жасайды. Облыстық бюджеттік комиссияның отырысына материалдар дайындайды. Бюджет шығыстарының тиімділігі бойынша талдау жұмыстарын жүргізеді және аналитикалық материалдарды, анықтамаларды әзірлейді. Азаматтық бюджетті әзірлейді және сайтқа орналастырады. Басқармаға заңды және жеке тұлғалардан түскен шағымдар мен арыздарына уақытылы жауаптар дайындайды. Мемлекеттік тілді білуі және Word, Excel, E-mail, Internet бағдарламалары бойынша компьютерде істеу білуі керек. Бөлім құзіреті шегінде жұмыс барысында талап етілетін Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін және өзге де заңнамаларын білу. Өзінің қызметтерін СМЖ (сапа менеджменті жүйесі) қажеттіліктеріне сәйкес жүзеге асыру қажет. Еңбек және атқарушылық тәртіпті сақтауды қамтамасыз ету қажет.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:
Жоғары білім – әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржылық, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика).
Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
Жұмыс тәжірибиесі талап етілмейді.
3. Мемлекеттік кірістерді жоспарлау және жергілікті өзін-өзі басқаруды дамыту бөлімінің бас маманы, D-О-4 санаты (№11/3), 1 бірлік.
Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 83 282 теңгеден 112 430 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері: Бөлім құзіретіне кіретін жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерімен, аудандық атқарушы органдарымен консультативтік жұмыс жүргізеді. Облыстық мекемелер мен аудандардың салық салу базасын кеңейту тетігін жетілдіру бойынша жұмысты жүргізеді. Салық салу базасын кеңейту жөнінде іс-шаралар жоспарын әзірлеу және бекіту бойынша облыстық саясат комитетімен бірігіп жыл сайынғы жұмысты жүргізеді. «Өңірлерді дамытудың 2020 жылға дейінгі» бағдарламасының «Жергілікті өзін-өзі басқаруды қаржылық қолдау» бағыты бойынша жобаларға сараптама жасап, қорытынды ұсынады. Мемлекеттік жергілікті өзін-өзі басқару бойынша ақпаратты жинақтайды және қорытады. Экономика негіздері саласын білу есебінен, талдаулар арқылы облыстың дамуына фискалдық және экономикалық әсерлерін анықтау. Мемлекеттік жергілікті өзін-өзі басқару тақырыбында дөңгелек столдарды және семинарларды ұйымдастырады. Әртүрлі кеңестерге салық салу базасын кеңейту жөніндегі жинақталған талдау материалдарының ұйымдастырады және ұсынады. Басқармаға заңды және жеке тұлғалардан түскен шағымдар мен арыздарына уақытылы жауаптар дайындайды. Өзінің қызметтерін СМЖ (сапа менеджменті жүйесі) қажеттіліктеріне сәйкес жүзеге асыру қажет. Еңбек және атқарушылық тәртіпті сақтауды қамтамасыз ету қажет. Мемлекеттік тілді білуі және Word, Excel, E-mail, Internet бағдарламалары бойынша компьютерде істеу білуі керек.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:
Жоғары білім – әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржылық, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика).
Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
Жұмыс тәжірибиесі талап етілмейді.
Жалпы конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
1) нысанға сәйкес өтініш;
2) 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтiк тiзiмі;
3) бiлiмi туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;
«Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшiрмелерiне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі.
«Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген бiлiмi туралы құжаттарға «Халықааралық бағдарламалар орталығы» Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.
Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын бiлiмi туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;
4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған немесе жұмыс орнынан кадр қызметімен куәландырылған көшiрмесi;
5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
7) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификаттың нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
8) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
9) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
10) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Наркологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).
3), 4), 5), 7), 8), 9) және 10)тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі.
Бұл ретте, персоналды басқару қызмет (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.
Құжаттардың толық емес пакетін немесе дәйексіз мәліметтерді ұсыну комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.
Егер азамат еңбек қызметін жүзеге асырмаған және конкурс жарияланған бос лауазым бойынша жұмыс өтілі талап етілмейтін жағдайда еңбек қызметін растайтын құжаттың көшiрмесiн ұсыну талап етілмейді.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.
Құжаттар электронды түрде электрондық почта арқылы берілген жағдайда құжаттардың түпнұсқасы әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірілмей беріледі.
Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.
Құжаттар конкурс өткiзу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан күннен кейін келесі жұмыс күнінен бастап 7 жұмыс күннің ішінде тапсырылуы тиіс.
Конкурсқа қатысатын және әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны әңгімелесуге кандидаттарды жіберу туралы оларды хабардар еткен күннен бастап үш жұмыс күн ішінде «Ақтөбеоблысыныңэкономикажәнебюджеттікжоспарлаубасқармасы» ММ-інде өтеді.
Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар конкурстық комиссия шешім қабылдаған күннен бастап бір жұмыс күн ішінде және әңгімелесуді өткізуге дейін бір жұмыс күннен кешіктірмей әңгімелесу өткізу күні туралы конкурс комиссиясының хатшысымен хабарландырылады. Хабарландыру қатысушылардың электрондық мекенжайларына және ұялы телефондарына ақпарат жіберу жолымен жүзеге асырылады.
Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады.
Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.
Байқаушылар әңгімелесу процесінде кандидаттарға сұрақтар қоймайды. Байқаушыларға конкурс комиссиясының жұмысына кедергі келтіретін іс-әрекеттер жасауға, кандидаттардың жеке басы деректеріне қатысты мәліметтерді жариялауға, кандидаттар қатысатын конкурс рәсімдерінде олардың техникалық жазба құралдарын қолдануға жол берілмейді.
Байқаушы ретінде конкурс комиссиясының отырысына қатысу үшін тұлға әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) тіркеледі. Тіркелу үшін тұлғалар персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін немесе электрондық көшірмесін, Қағидалардың 26-тармағында көрсетілген ұйымдарға тиесілілігін растайтын құжаттардың көшірмелерін немесе электрондық көшірмелерін ұсынады.
Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар ҚР Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Ақтөбе облысы бойынша департаментіне Әбілқайыр хан даңғылы 40 (анықтама телефоны: 54-56-57) мекен-жайы бойынша, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.
Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күнненкешіктірмей уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне конкурс комиссиясының шешіміне шағым беру, уәкiлеттi органның немесе оның аумақтық бөлiмшесiнiң келіп түскен шағым бойынша тиісті шешім қабылдауына дейін конкурс комиссиясының шешімінің қолданылуын тоқтата тұруға негіз болып табылады.
«Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 2-қосымшасы
Нысан
__________________________
(мемлекеттік орган)
Өтініш
Мені_______________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________ бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу конкурсына қатысуға жіберуіңізді сұраймын.
«Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидаларының негізгі талаптарымен таныстым, олармен келісемін және орындауға міндеттеме аламын.
Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектілігіне жауап беремін.
Қоса берілген құжаттар:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Мекен жайы және байланыс телефоны___________________________________
____________________________________________________________________
________ ____________________________________
(қолы) (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))
«___»_______________ 20 __ ж.
Приложение 3
к Правилам проведения конкурса
на занятие административной
государственной должности корпуса «Б»
Форма
«Б» КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК ЛАУАЗЫМЫНА
КАНДИДАТТЫҢ ҚЫЗМЕТТIК ТIЗIМІ
ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ
ГОСУДАРСТВЕННУЮ ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА «Б»
_____________________________________________
тегі, атыжәнеәкесініңаты (болғанжағдайда) /
фамилия, имя, отчество (при наличии)
_____________________________________________
лауазымы/должность, санаты/категория
(болғанжағдайда/при наличии)
ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ
1.
Туғанкүніжәнежері/
Дата и место рождения
2.
Ұлты (қалауыбойынша)/
Национальность (по желанию)
3.
Оқу орнын бітірген жылы және оныңатауы/
Год окончания и наименование учебного заведения
4.
Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) /
Квалификация по специальности, ученая степень, ученое звание (при наличии)
5.
Шетелтілдерінбілуі/
Владение иностранными языками
6.
Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) /
Государственные награды, почетные звания (при наличии)
7.
Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақтары, сыныптық шені (болған жағдайда) /
Дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии)
8.
Жаза түрі, оны тағайындау күні мен негізі (болған жағдайда) /
Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии)
9.
Соңғы үш жылдағы қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау күні мен нәтижесі, егер үш жылдан кем жұмыс істеген жағдайда, нақты жұмыс істеген кезеңіндегі бағасы көрсетіледі (мемлекеттік әкімшілік қызметшілер толтырады)/
Дата и результаты ежегодной оценки эффективности деятельности за последние три года, в случае, если проработал менее трех лет, указываются оценки за фактически отработанный период (заполняется государственными служащими)
ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
Күні/Дата
қызметі, жұмыс орны, мекеменің орналасқан жері
/должность, место работы, местонахождениеорганизации
қабылданған/
приема
босатылған/
увольнения
_____________________
Кандидаттыңқолы/
Подпись кандидата
_______________
күні/дата
07.12.2017 ж.
«Ақтөбе облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы» ММ мемлекеттік қызметшілері арасында бос және уақытша бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға ішкі конкурс туралы хабарландыру
«Ақтөбе облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы» ММ, 030000, Ақтөбе қаласы, Әбілқайыр хан даңғылы 40, каб. №403 анықтама үшін телефоны:8(7132) 564568, факс: 8(7132) 564907, e-mail: ai.sarsengalieva@aktobe.gov.kz, «Ақтөбе облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы» ММ мемлекеттік қызметшілері арасында мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға ішкі конкурс жариялайды:
1. Экономикалық саясат және талдау бөлімінің басшысы,(уақытша негізгі қызметкердің оқу демалысы кезеңіне 30.06.2018 жылға дейін), D-O-3 санаты (№5/1), 1 бірлік.
Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 109 932 теңгеден 148 242 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері:Бөлім жұмысының барлық қызметіне басшылық жасайды және жұмысын ұйымдастырады, бөлімге жүктелген міндеттер мен қызметтерді орындалуына жауап береді. Облыстың аумақты дамыту бағдарламасы жобасы, облыстың әлеуметтік-экономикалық даму болжамының жобасын әзірлеуге қатысады. Облыс әкімінің есебіне арналған материалдар дайындайды (тезистер, стендттық материалдар, слайдттар, брошюралар және т.б.), облыстың әлеуметтік-экономикалық дамудың талдауын уақытылы жүргізілуін, экономикалық көрсеткіштердің орындалуы туралы ақпаратты дайындау жұмыстарын ұйымдастырып бақылау жасайды. Басшының, басшы орынбасарының тапсырмасы бойынша жұмысты, жоспарды, бағдарлама, анықтама аналитикалық материалдар, есептер мен ұсыныстарды даярлау бойынша жұмысты ұйымдастырады және басқарма басшысына бекітуге енгізеді. Мемлекет Басшысының жолдауын жүзеге асыру бойынша жалпыұлттық жоспардың іс-шараларын жүзеге асыру бойынша жинақ жасайды және жалпы үйлестіру жүргізеді.ҚР Елбасының және Үкіметінің тапсырмаларын орындау бойынша бағдарламалар, іс-шаралар жоспарын әзірлеуге қатысады. Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық саясатының бiрiншi кезектегi шараларының жол картасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарына бақылау жүргізеді және министрлікке есептер береді. Дағдарысқа қарсы іс – шаралары жоспарына мониторинг жүргізеді. Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың 2020 жылға дейінгі болжамды схемасына мониторинг жүргізеді және іске асырады. Экономика негіздері саласын білу есебінен, талдаулар арқылы облыстың дамуына экономикалық әсерлерін анықтау. Бөлім құзіреті шегінде жұмыс барысында талап етілетін Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін және өзгеде заңнамаларын білу. Ұлттық банкінің Ақтөбе филиалымен өз құзыретінде жұмыс жүргізеді. Басқарма сайтына тиісті ақпаратты ұсынады. Басқармаға заңды және жеке тұлғалардан түскен шағымдар мен арыздарына уақытылы жауаптар дайындайды. Мемлекеттік тілді білуі және Word, Excel, E-mail, Internet бағдарламалары бойынша компьютерде істеу білуі керек. Өзінің қызметтерін СМЖ (сапа менеджменті жүйесі) қажеттіліктеріне сәйкес жүзеге асыру қажет. Бөлім қызметкерлерімен еңбек және атқарушылық тәртіпті сақтауды қамтамасыз ету қажет.
2. Стратегиялық жоспарлау, мониторинг жүргізу және мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалау бөлімінің басшысы D-О-3 санаты (№6/1), 1 бірлік.
Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 109 932 теңгеден 148 242 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері:Бөлім жұмысының барлық қызметіне басшылық жасайды және жұмысын ұйымдастырады, бөлімге жүктелген міндеттер мен қызметтерді орындалуына жауап береді. Стратегиялық мақсаттар мен басымдықтар бойынша ұсыныстар әзірлейді, келісу, түзетулер енгізеді, облыстың әлеуметтік-экономикалық даму Болжамының жобасын, стратегиялық жоспарларын әзірлейді және оны қалыптастырады, сондай-ақ мемлекеттік органдар бөлінісінде мемлекеттік және үкіметтік бағдарламалардың іске асыру бойынша мониторинг жүргізеді, аумақтық дамыту Бағдарламасын әзірлейді, оның іске асырылуының облыс, аудандар және Ақтөбе қаласы негізінде бақылайды және мониторинг жүргізеді. Облыстық басқармаларға облыстың бес жылдық кезеңге арналған аумақтық даму бағдарламасын, әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеуге әдістемелік көмек көрсетеді. Бөлім, жоғары тұрған мемлекеттік органдардың стратегиялық құжаттарына келісу және өзгерістер мен толықтырулар енгізуге, әзірлеуге тікелей қатысады. Сондай-ақ, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар қызметінің тиімділігін бағалау жүйесінің жұмыс істеуін қамтамасыз етеді. Облыс әкімінің есебіне материалдар дайындайды, басшылардың баяндамасын әзірлеуге қатысады. Ай сайын облыстың әлеуметтік-экономикалық даму қорытындысын дайындауға қатысады. Экономика негіздері саласын білу есебінен, талдаулар арқылы облыстың дамуына экономикалық әсерлерін анықтау. Бөлім құзіреті шегінде жұмыс барысында талап етілетін Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін және өзгеде заңнамаларын білу. Басқармаға заңды және жеке тұлғалардан түскен жолданымы мен арыздарына уақытылы жауаптар дайындайды, бақылайды. Мемлекеттік тілді білуі және Word, Excel, E-mail, Internet бағдарламалары бойынша компьютерде істеу білуі керек. Өзінің қызметтерін СМЖ(сапа менеджменті жүйесі) қажеттіліктеріне сәйкес жүзеге асыру қажет. Еңбек және атқарушылық тәртіпті сақтауды қамтамасыз ету қажет.
3. Әлеуметтік саланы қаржыландыруды жоспарлау бөлімінің басшысы, D-О-3 санаты (№9/1), 1 бірлік.
Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 109 932 теңгеден 148 242 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері:Бөлім жұмысының барлық қызметіне басшылық жасайды және жұмысын ұйымдастырады, бөлімге жүктелген міндеттер мен қызметтердің орындалуына жауап береді. Облыстық бюджеттi бекіту, түзету және нақтылау кезінде білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау, мәдениет және спорт салалары бойынша облыстық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiмен ұсынылған бюджеттік өтінімдерді және бюджеттік бағдарламаларды қарау, тұжырымдама әзірлеу бойынша жұмыстарды ұйымдастырады. Үкіметтік бағдарламаларды іске асыруды қаржыландыру бойынша жұмыстарды ұйымдастырады. Министрліктер, ведомстволар және облыс әкімі аппаратымен берілген тапсырламаларды уақытылы орындауды ұйымдастыру. Бюджет шығыстарының тиімділігі бойынша талдау жұмыстарын жүргізеді және аналитикалық материалдарды, анықтамаларды әзірлеуді ұйымдастырады. Басқармаға заңды және жеке тұлғалардан түскен шағымдар мен арыздарына уақытылы жауаптар дайындайды. Бөлім құзіреті шегінде жұмыс барысында талап етілетін Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін және өзге де заңнамаларын білу. Өзінің қызметтерін СМЖ (сапа менеджменті жүйесі) қажеттіліктеріне сәйкес жүзеге асыру қажет. Еңбек және атқарушылық тәртіпті сақтауды қамтамасыз ету қажет. Мемлекеттік тілді білуі және Word, Excel, E-mail, Internet бағдарламалары бойынша компьютерде істеу білуі керек.
4. Инвестициялық жоспарлау бөлімінің басшысы D-О-3 санаты (№10/1), 1 бірлік.
Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 109 932 теңгеден 148 242 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері:Бөлім жұмысының барлық қызметіне басшылық жасайды және жұмысын ұйымдастырады, бөлімге жүктелген міндеттер мен қызметтерді орындалуына жауап береді. Бюджет бойынша талдау жұмысының түрлері мен әдістерін білу. Облыс бюджетінің жобасын құруға қатысу. Экономика негіздері саласын білу есебінен, талдаулар арқылы облыстың дамуына экономикалық әсерлерін анықтау. Бөлім құзіреті шегінде жұмыс барысында талап етілетін Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін және өзгеде заңнамаларын білу. Өндіру келісім-шарттарының жобасына, біріккен барлау және өндіру келісім-шарттарыны жобаларына, сондай-ақ өндіру бөлігіндегі бұрын жасалған келісім-шарттарына толықтырулар мен өзгертулердің жобаларына экономикалық сараптама жүргізу. Басқармаға заңды және жеке тұлғалардан түскен жолданымы мен арыздарына уақытылы жауаптар дайындайды. Өзінің қызметтерін СМЖ (сапа менеджменті жүйесі) қажеттіліктеріне сәйкес жүзеге асыру қажет. Еңбек және атқарушылық тәртіпті сақтауды қамтамасыз ету қажет. Мемлекеттік тілді білуі және Word, Excel, E-mail, Internet бағдарламалары бойынша компьютерде істеу білуі керек.
5. Мемлекеттік кірістерді жоспарлау және жергілікті өзін-өзі басқаруды дамыту бөлімінің басшысы (уақытша негізгі қызметкердің оқу демалысы кезеңіне 15.07.2021 жылға дейін) D-О-3 санаты (№11/1), 1 бірлік.
Лауазымдық жалақысы еңбек сіңірген жылдарына байланысты 109 932 теңгеден 148 242 теңгеге дейін.
Функционалдық міндеттері:Бөлім жұмысының барлық қызметіне басшылық жасайды және жұмысын ұйымдастырады, бөлімге жүктелген міндеттермен қызметтерді орындалуына жауап береді, бөлімнің фискалдық саясат және әлеуметтік-экономикалық дамуының орта мерзімді жоспарының негізінде жергілікті бюджетке жыл бойына түсетін кірістерді бекітеді және тузетеді, жергілікті бюджеттің кірістер түсіміне ай сайын талдау жасайды, «Өңірлерді дамытудың 2020 жылға дейінгі» бағдарламасының «Жергілікті өзін-өзі басқаруды қаржылық қолдау» бағыты бойынша жобаларға сараптама жасап, қорытынды ұсынады, облыстың әлеуметтік-экономикалық дамуының орта мерзімдік жоспарын (еңбекақы қоры) және орта мерзімді фискалдық саясат (кірістер саясаты) әзірлеуге қатысады, салық салу базасын кеңейту мәселелері бойынша кеңестерді ұйымдастырады және өткізеді, жергілікті өзін-өзі басқарудың экономикалық және қаржылық дербестігін кеңейту бойынша жұмыстарды ұйымдастырады, талдау және материаларды ұсыну бойынша жұмысты ұйымдастырады, салықты болжамдау мәселесі бойынша ҰЭМ. Экономика негіздері саласын білу есебінен, талдаулар арқылы облыстың дамуына фискалдық және экономикалық әсерлерін анықтау. Бөлім құзіреті шегінде жұмыс барысында талап етілетін Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін және өзгеде заңнамаларын білу. Басқармаға заңды және жеке тұлғалардан түскен шағымдар мен арыздарына уақытылы жауаптар дайындайды. Өзінің қызметтерін СМЖ (сапа менеджменті жүйесі) қажеттіліктеріне сәйкес жүзеге асыру қажет. Еңбек және атқарушылық тәртіпті сақтауды қамтамасыз ету қажет. Мемлекеттік тілді білуі және Word, Excel, E-mail, Internet бағдарламалары бойынша компьютерде істеу білуі керек.
Ішкі конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:
Жоғары білім – әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржылық, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика).
Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.
Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, B-5, C-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-3, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, B-5, C-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-3, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
3) А-5, B-5, C-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-3, E-G-1 санаттарынан төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі екі жылдан кем емес;
4) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде орталық немесе облыстық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдарының немесе Қарулы Күштер әскери басқару органының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі жылдан кем емес;
5) жоғары оқу орнынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы.
Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
1) «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;
2) тиісті персоналды басқару қызметімен құжаттарды тапсыру күніне дейін күнтізбелік 30 күн ішінде расталған қызметтік тізім.
Құжаттардың толық емес пакетін немесе дәйексіз мәліметтерді ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.
Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткізетін мемлекеттік органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайы электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.
Құжаттар электронды түрде мемлекеттік органның электрондық почтасы не «Е-gov» электрондық үкімет порталы немесе «е-қызмет» интегралды ақпараттық жүйесі арқылы берілген жағдайда олардың түпнұсқасы әңгімелесу басталғанға дейін екі сағаттан кешіктірмей беріледі.
Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Құжаттар конкурс өткiзу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан күннен кейін келесі жұмыс күнінен бастап 3 жұмыс күннің ішінде тапсырылуы тиіс.
Конкурсқа қатысатын және әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны әңгімелесуге кандидаттарды жіберу туралы оларды хабардар еткен күннен бастап үш жұмыс күн «Ақтөбе облысының экономика және бюджеттік жоспарлау басқармасы» ММ-сінде өтеді.
Бұл ретте, әңгімелесуге жіберілген кандидаттар конкурстық комиссия шешім қабылдаған күннен бастап бір жұмыс күн ішінде және әңгімелесу өткізуге дейін бір жұмыс күннен кешіктірмей әңгімелесу өткізу күні туралы хабарланады.
Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады.
Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.
Байқаушылар әңгімелесу процесінде кандидаттарға сұрақтар қоймайды. Байқаушыларға конкурс комиссиясының жұмысына кедергі келтіретін іс-әрекеттер жасауға, кандидаттардың жеке басы деректеріне қатысты мәліметтерді жариялауға, кандидаттар қатысатын конкурс рәсімдерінде олардың техникалық жазба құралдарын қолдануға жол берілмейді.
Байқаушы ретінде конкурс комиссиясының отырысына қатысу үшін тұлға әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) тіркеледі. Тіркелу үшін тұлғалар персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін немесе электрондық көшірмесін, Қағидалардың 26-тармағында көрсетілген ұйымдарға тиесілілігін растайтын құжаттардың көшірмелерін немесе электрондық көшірмелерін ұсынады.
Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар ҚР Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Ақтөбе облысы бойынша департаментіне Әбілқайыр хан даңғылы 40 (анықтама телефоны: 54-56-57) мекен-жайы бойынша, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.
Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күннен кешіктірмей уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне конкурс комиссиясының шешіміне шағым беру, уәкiлеттi органның немесе оның аумақтық бөлiмшесiнiң келіп түскен шағым бойынша тиісті шешім қабылдауына дейін конкурс комиссиясының шешімінің қолданылуын тоқтата тұруға негіз болып табылады.
"Б" корпусының мемлекеттікәкімшілік лауазымынаорналасуға конкурс өткізуқағидаларының 2-қосымшасы
Нысан
__________________________(мемлекеттік орган)
Өтініш
Мені______________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
_______________________ бос мемлекеттікәкімшіліклауазымынаорналасуконкурсына
қатысуғажіберуіңіздісұраймын.
"Б" корпусыныңмемлекеттікәкімшіліклауазымынаорналасуға конкурс өткізу
қағидаларыныңнегізгіталаптарыментаныстым, оларменкелісемінжәнеорындауға
міндеттемеаламын.
Ұсынылыпотырғанқұжаттарымныңдәйектілігінежауапберемін.
Қосаберілгенқұжаттар:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Мекенжайыжәнебайланыс телефоны_______________________________________________
________________________________________________________________________________
________ ____________________________________
(қолы) (Тегі, аты, әкесініңаты (болғанжағдайда))
"___"_______________ 20 __ ж.
26.11.2013 ж.